Document details

Plano de marketing para a empresa Sabores do Dia- Gelado Artesanal lda- Artisani

Author(s): Gaspar, João José da Costa Félix Pinto

Date: 2016

Persistent ID: http://hdl.handle.net/10400.5/12748

Origin: Repositório da UTL

Subject(s): Gelados artesanais; Case study research; Sazonalidade; 7 P's do Marketing Mix; Artisanal ice cream; Seasonality


Description

Mestrado em Marketing

Este trabalho de projeto tem como objetivo a elaboração de um plano de marketing para a empresa Artisani, que atua no setor dos serviços, mais concretamente no ramo dos gelados artesanais, desde 2009. O foco deste estudo subdivide-se em três grandes temas: o plano de marketing e todos os seus componentes, a sazonalidade e o marketing de serviços.

This project aims to draw up a marketing plan for Artisani, company that operates in the artisanal ice cream business for seven years, since 2009. The focus is divided in three major themes: the marketing plan itself and all its components, the seasonality and the services marketing.

Document Type Master thesis
Language Portuguese
Advisor(s) Baptista, Maria Cristina Pinto
Contributor(s) Repositório da Universidade de Lisboa
facebook logo  linkedin logo  twitter logo 
mendeley logo

Related documents

No related documents